3D Modelleme ve Animasyon : 3ds Max  

ders-banner-deneme

 K. Gökhan Gürbüz

 1 Ağustos-25 Ağustos 2016

DERSE KATILIN!

Burs talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 Eğitim Hakkında

  • Autodesk Autodesk 3ds Max’e genel bakış ve yazılımın tanıtılması
  • Autodesk 3ds Max’in kullanım alanları, katılımcıların kullanım alanlarına ya da eğitim paketine yönelik bilgilendirme
  • Autodesk 3ds Max’in çalışma prensipleri, gerekli donanım bilgilendirmesi
  • Arayüz tanıtımı
  • Sahne kontrolleri, Koordinat sistemleri tanıtımı (Polar & Kartezyen Sistemleri)
  • Kalabalık sahnelerde çalışma ve sahne kontrolleri kolaylıkları (Isolate /Freeze
  • Temel geometrilerin oluşturulması
  • Snap (Yakalama) araçları
  • Temel Modifier List komutlarının Temel geometriler ile kullanımları ve mantıkları
  • Spline / Shape objeleri ve çalışma mantıkları
  • Spline / Shape objeleri ve uygun Modifier List komutlarının kullanımları ve mantıkları
  • Editable Spline mantığı ile 3B geometrilerin oluşturulması (Lathe,Shell, Bevel Profile, Sweep, Cross-Section vb.)
  • Editable Poly mantığı ile 3B geometrilerin düzenlenmesi (Katılımcıların çalışma alanlarına göre çeşitli uygulamalar)
  • Bileşik Objeler (Compound Objects – Terrain, Scatter, Conform, Boolean) ve Editable Poly sistemiyle düzenlenmeleri
  • Align, Array, Pivot düzenlenmesi
  • AEC objeleri (Wall, Railing, Foliage), Doors, Windows, Stairs sekmeleri ve mimari uygulamalarla kullanımları
  • AutoCAD, Rhinoceros vb. yazılımlardan Plan / Proje çağırma, düzenleme, kompozisyonlama (Import & Export)
  • Autodesk 3ds Max dahilinde yapılmış farklı çalışmaları ortak sahnede toplama / hazır obje kütüphanesi kullanma (Merge / Replace)
  • Proxy Mesh mantığı / Dynamic ve Static Geometri farkları, donanım kullanımına etkileri
  • Adobe Photoshop’a giriş
  • Arayüz tanıtımı, çalışma prensipleri, katman mantığı
  • Seçim, Bitmap ve Sahne kontrol araçları
  • Basit uygulamalar (banner, afiş, baskı & dijital yayın platformları için kullanılacak dosya tiplerinin özellikleri, Objelerin renklerini değiştirme / foto-manipülasyon, matte painting vb.)
  • Autodesk 3ds Max ile Photoshop arasındaki bütünlük kavramları
  • Autodesk 3ds Max ile malzemelendirmeye giriş ve Shading prensipleri
  • Malzeme kanallarının görevleri ve farklı karakterdeki temel malzemelerin oluşturulması (Cam, ahşap, metal, plastik, yarı saydamlar vb.)
  • Adobe Photoshop ile doku hazırlama / düzenleme
  • Autodesk 3ds Max ile kaplama koordinatlarının düzenlenmesi (UVW / Unwrap)
  • Işık kaynaklarına genel bakış, Intensitic Environment kullanımları ve kullanım alanları ile ilgili bilgilendirme
  • Daha önce yapılmış olan projelerin aydınlatılması (özel bir alan belirlenmediyse en az bir iç mekan, bir dış mekan ve bir obje)
  • Kameralar, fotoğraf makinesi prensibinin anlatımı ve 3B dünyanın kameraları kullanma prensipleri (Depth of field, Motion Blur, Pozlama– Exposure, Lens Filter prensipleri)
  • Rendering & Post Process işlemleri için sahne, geometri, ışık ve malzeme iyileştirmeleri
  • Rendering

 Software Bilgisi

Autodesk 3ds Max, üç boyutlu animasyon, modelleme, ve oyun tasarımında kullanılan profesyonel bir yazılımdır. Reklam sektöründen mimari görsel uygulamaların hazırlanmasına kadar geniş bir kullanım alanı vardır.

Kimler Katılmalı

Bilgisayar temelli üç boyutlu çizim ve modelleme yazılımlarına ilgi duyan, halihazırda var olan bilgisini pekiştirmek ve ileriye taşımak isteyen profesyonel veya amatör tüm katılımcılar katılabilirler.  

 

Günler 16 gün
Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe
(Tarih ve saat katılımcıların talebi doğrultusunda değişime açıktır.)
Yer İstanbul Bilgi Üniversitesi
Ücret 1000 TL
Dil TR
Toplam Kurs Saati 64
Günlük Saat 4 saat
Saatler 13:00-17:00
Ulaşım Bilgisi santralistanbul Kampüsü
Ücretsiz servis bilgisi için tıklayınız.